Servicedesk
ST&D
Servicedesk

Welkom bij de ST&D Servicedesk

Maak een nieuw ticket
Toon bestaande tickets

Kennisbank

  • Nieuwe artikelen:
Ik ben van de aangemaakte ticket het kenmerk vergeten!

Categorie: Kennisbank

Als u een ticket aanmaakt verzenden wij altijd een bevestigingsmail met daarin een ticket kenmerk. Mocht u om 1 of andere reden deze niet meer kunnen vinden dan kunt u deze altijd nog bij ons opvragen...

303
Hoe snel krijg ik een reactie op mijn vraag?

Categorie: Kennisbank

De snelheid waarmee wij een vraag/ticket beantwoorden hangt af van het type vraag. Storingen en schade tickets worden vrijwel 24x7 direct opgepakt. Andere vragen of meldingen zullen tijdens kantoorure...

309
Hoe kan ik de status van mijn ticket bekijken?

Categorie: Kennisbank

U kiest dan voor de optie 'Bekijk een eerder ticket' en logt dan in met uw kenmerk (te vinden in uw bevestigingsmail) en eigen e-mail adres. Je kunt je tickets op verschillende manieren sorteren. Daar...

467
Wat is een ticket?

Categorie: Kennisbank

Een ticket is een openstaande vraag bij onze Servicedesk. Over het algemeen gaat een ticket over één vraag/onderwerp. Heb je meerdere vragen, dan kan het gebeuren dat we meerdere tickets aanmaken waar...

673
Hoe kan ik de Servicedesk bereiken?

Categorie: Kennisbank

Bij vragen, klachten of storingen kunt u op ons rekenen. Onze servicedesk is namelijk 24/7 bereikbaar op www.st-d.nl/servicedesk of u kunt ook een email sturen naar servicedesk@st-d.nl. Er wordt autom...

655
Bekijk gehele kennisbank