Bij onze servicedesk staat uw gemak centraal. Of u nu vragen heeft, ondersteuning nodig heeft of een probleem wilt melden, wij staan klaar om u te helpen. Hier kunt u eenvoudig tickets aanmaken, bekijken en opvolgen, of gebruikmaken van onze uitgebreide wiki met handige informatie en oplossingen. Als u nog geen account heeft, nodigen wij u van harte uit om er een aan te maken. Dit stelt u in staat om optimaal gebruik te maken van onze diensten en om snel toegang te krijgen tot de ondersteuning die u nodig heeft.
Wij verzoeken u vriendelijk om voor elke ondersteuningsvraag een apart ticket aan te maken. Dit helpt ons om het overzicht te behouden en u efficiƫnter van dienst te kunnen zijn.
Om je zo snel en goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we je om je probleem of vraag zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven.
Maak een nieuw ticketBent u al klant en heeft u al reeds bestaande tickets? Log dan hier in voor een overzicht.
Controleer ticket statusEen moment geduld alstublieft...